2rokh

ساخت وبلاگ

آیا مشکلات رایج بوی زیر بغل و راه درمانشان را میدانید؟

آیا مشکلات رایج بوی زیر بغل و راه درمانشان را میدانید؟ تابستان فصلی است که می توانید با خیال راحت لباس های باز را بشویید، در آب خیس کنید و از آفتاب روی پوست خود لذت ببرید. اما این رویای شیرین با چند درجه گرم شدن هوا به کابوس تبدیل می شود کابوس با بوی بد همراه است.

وقتی از خانه بیرون می روید انگار آب روی سرتان ریخته است. خیس و چسبناک به خانه برگشتی. بدن شما بوی بدی می دهد. این بو از کجا می آید؟ در هوای گرم، تعریق افزایش می یابد.

تعریق زیاد بدن را چسبناک می کند و بوی بدی به بدن می دهد.یکی از مشکلات زیر بغل است اما ناامید نباشید درمان این مشکلات در دستان ماست. مشکلات رایج زیر بغل و درمان آنها چیزی است که ما می دانیم پس با ما همراه باشید.

آیا مشکلات رایج بوی زیر بغل و راه درمانشان را میدانید؟

 

2rokh...ادامه مطلب
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 144 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 21:56

همه چیز در مورد رنگ موی مسی طلایی

همه چیز در مورد رنگ موی مسی طلایی : یکی از محبوب ترین ترندهای رنگ مو که توجه بسیاری از افرادی که به رنگ کردن موهای خود علاقه مندند را به خود جلب کرده است رنگ موی مسی طلایی است. در این مقاله از 2رخ همه آن چیزی را که باید در مورد رنگ موی مسی طلایی بدانید خواهید خواند. همراه ما باشید.

رنگ موی مسی طلایی چیست؟

موهای مسی طلایی رنگ قرمز مسی کم رنگی است که با لایت های روشن‌تر و بیبی لایت ترکیب می‌شود تا رنگ موی گرمی شبیه رزگلد ایجاد کند. مانند موهای بلوند توت‌فرنگی، موهای مسی طلایی رنگ‌های قرمز و بلوند را ترکیب می‌کنند تا جلوه‌ای درخشان داشته باشند که فوراً رنگ چهره را زنده می‌کند.

برای موهای مسی طلایی چه چیزی از رنگ کار موی خود بخواهید؟

اول از همه، همیشه ایده خوبی است که یک عکس الهام بخش بیاورید که دقیقاً آنچه را که می خواهید نشان دهد. از آنجا، روش های مختلف برای به دست آوردن رنگ موی مسی طلایی را با متخصص رنگ خود در میان بگذارید، و به خاطر داشته باشید که در صورتی که بخواهید هایلایت های طلایی به موهای خود اضافه کنید، دکلره مورد نیاز است. هرچه رنگ موهایتان تیره‌تر باشد، جلسات بیشتری طول می‌کشد تا به سطح دلخواهتان از موهای مسی طلایی برسید.

نحوه سفارشی کردن موهای مسی طلایی

بسته به ته رنگ پوست شما، رنگ‌شناس شما می‌تواند تشخیص دهد که کدام رنگ‌های مسی رنگ موی شما را به بهترین نحو ممکن می‌سازد. در حالی که رنگ های قرمز و بلوند گرم به خوبی با ته رنگ های گرم جفت می شوند، ته رنگ های سرد با رنگ های یخی و خنثی مناسب تر هستند. صرف نظر از رنگ موی اولیه یا ته رنگ شما، رنگ کار شما می‌تواند ظاهر را با نیازهای خاص شما تنظیم کند تا رویکردی چند وجهی به ظاهر شیک ایجاد کند.

چگونه از موهای مسی طلایی مراقبت کنیم؟

مانند تمام سایه‌های خانواده رنگ موی قرمز، موهای مسی طلایی نیاز به یک روال مراقبت از مو دارند. در زیر، چند راه ساده برای استفاده حداکثری از رنگ موهای زیبای جدید خود را به اشتراک می گذاریم.

همه چیز در مورد رنگ موی مسی طلایی

 

از یک شامپوی برای موهای رنگ شده استفاده کنید

هنگامی که موهای خود را رنگ می کنید، به محصولات مراقبت از مو نیاز دارید که ملایم و فرموله شده برای محافظت از رنگ شما باشد که حاوی فیلترهای UV است که از رنگ مو در برابر محو شدن محافظت می کند.

بیشتر بخوانید:معرفی انواع شامپو تثبیت کننده رنگ مو

با آب ملایم دوش بگیرید

زنده نگه داشتن رنگ شما تنها از طریق محصولاتی که استفاده می کنید به دست نمی آید. با کاهش دمای آب هنگام شستن موهایتان، مقداری عشق را به تارهای خود نشان دهید - جوشاندن آب داغ می تواند روغن های ضروری موهای شما را از بین ببرد و موهای شما را خشک و کدر به نظر برساند. به جای آن با آب ولرم موهای خود را بشویید.

مطلب مرتبط: ۴ کار مهم که باید بعد از حمام برای سلامت موها انجام بدهید

هنگام استفاده از حرارت مثل سشوار از محافظ حرارتی مو استفاده کنید

حرارت نه تنها می تواند باعث آسیب هایی مانند دو شاخه شدن و شکستگی شود، بلکه می تواند باعث محو شدن رنگ شما نیز شود. مطمئن شوید که از محافظ حرارتی استفاده کنید که از آسیب حرارتی تا 450 درجه محافظت می کند. شما همچنین می توانید با مدل موهای بدون گرما استفاده کنید تا به تارهای خود استراحت دهید.

براق کننده مو

اگر می خواهید سایه مسی طلایی جدید خود را حفظ کنید، استفاده از براق کننده رنگی که رنگ را شاداب نگه می دارد، مهم است. از براق کننده های مو حاوی روغن نارگیل استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روی موهای تمیز و مرطوب بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند. با آب بشویید و رنگ موی براق تر خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: 6 راه برای جلوگیری از کمرنگ شدن رنگ مو

سخن پایانی:

امیدواریم از این مطلب استفاده کرده و پس از انتخاب رنگ موی مسی طلایی بتوانید به خوبی از آن حفاظت کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب بعد را نیز بخوانید:

2rokh...
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 21:55

بهترین آرایش ها برای پوست زیتونی

بهترین آرایش ها برای پوست زیتونی : اگر پوست زیتونی دارید،اگر نمی خواهید پوستتان خیلی سرد به نظر برسد از محصولات گرمی که ته رنگ زرد و سبز شما را نشان می دهند اجتناب کنید . خبر خوب این است که می‌توانید رنگ‌های تند را به راحتی تثبیت کنید و با کمی ظرافت، می‌توانید رنگ‌های عالی برای پوست خود، از رژگونه برافراشته گرفته تا هایلایتر مرواریدی را انتخاب کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا چند نمونه از بهترین آرایش های پوست زیتونی را مشاهده کنید.

چگونه تشخیص دهیم که رنگ پوست زیتونی دارید؟

رنگ پوست زیتونی ترکیبی از رنگ های قهوه ای و سبز است. در حالی که پوست زیتونی اغلب با یک برنزه زیبا همراه است، رنگ‌های زیتونی می‌تواند از رنگ پریده تا تیره متغیر باشد، که باعث می‌شود شناخت ته رنگ شما برای پیدا کردن آرایش مناسب برای شما بسیار مهم باشد.

بیشتر اوقات، رنگ پوست زیتونی دارای ته رنگ گرم یا خنثی است. اگر مطمئن نیستید ته رنگ شما چیست، مچ دست خود را برگردانید. رگه های آبی نشان دهنده ته رنگ سرد است، در حالی که رگه های سبز نشان دهنده ته رنگ های گرم است. اگر رگ های شما جایی در این بین به نظر می رسد، می توانید خنثی باشید. هنگامی که درک بهتری از ته رنگ خود پیدا کردید، وقت آن است که کیف آرایش خود را به روز کنید.

در این مقاله بیشتر راجع به پوست زیتونی بخوانید: چطور بفهمیم رنگ پوست سبزه و یا زیتونی داریم؟

زیرسازی برای پوست زیتونی

با وجود بسیاری از فونداسیون های موجود که دارای ته رنگ فوق العاده صورتی هستند، پیدا کردن رنگ زیرسازی شما می تواند یک چالش باشد. شما باید مطمئن شوید که سایه ای را انتخاب کنید که دقیقاً با رنگ و ته رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد تا ظاهری یکپارچه داشته باشید.

انحراف به سمت فرمول‌های تیره‌تر با ته‌رنگ‌های گرم بهترین گزینه برای شما خواهد بود، و از آنجا می‌توانید دقیقاً رنگی را مشخص کنید که بیشتر به پوستتان می‌آید. انتخاب فونداسیونی که گزینه های تن و سایه زیادی داشته باشد به شما این امکان را می دهد که تناسب کامل خود را پیدا کنید.

سایه چشم برای پوست زیتونی

وقتی صحبت از سایه چشم با رنگ زیتونی به میان می آید، گزینه های زیادی دارید. اگر به ظاهر کلاسیک علاقه دارید، نمی توانید با چشم دودی قهوه ای اشتباه کنید. اگر می‌خواهید چیزی چشم‌گیرتر باشد، توصیه می‌کنیم از سایه چشم متالیک و براق استفاده کنید. برای درخشندگی بیشتر رنگ طلایی را به مرکز پلک‌هایتان اضافه کنید و برای تکمیل، یک ریمل اضافه کنید.

بهترین آرایش ها برای پوست زیتونی

ابرو برای پوست زیتونی

ابروهای پررنگ درشت باید نقطه کانونی صورت شما باشد، به خصوص برای رنگ پوست زیتونی. با استفاده ملایم از محصول برای پر کردن مناطق کم شروع کنید. سپس، از برس زاویه دار برای ترسیم و مشخص کردن شکل ابروی خود استفاده کنید. کار را با شانه زدن ابروهای خود به پایان برسانید و ظاهر شما کامل می شود.

مطلب مرتبط: آموزش کشیدن ابرو با مداد و سایه + تصاویر

برنزر برای پوست زیتون

برای داشتن ظاهری برنزی ، باید برنز کننده مناسب پوست زیتونی را پیدا کنید. مطمئن شوید که از برنزه کننده های بیش از حد نارنجی دوری کنید. در عوض، رنگ‌های قهوه‌ای و مسی طبیعی را انتخاب کنید، که پوست شما را برای درخشش آفتاب‌گرفته برجسته می‌کند.

بهترین آرایش ها برای پوست زیتونی

رژگونه برای پوست زیتونی

اگر می خواهید پوست زیتونی خود را زیبا کنید، باید رژگونه را جدی بگیرید. تنها با کشیدن انگشت به رنگ گلگون، می توانید توهم چهره ای روشن تر ایجاد کنید. هنگامی که پوست زیتونی دارید، پیدا کردن رنگ صورتی گلگون یا هلویی گرم که به اندازه کافی روشن باشد، بسیار مهم است که بدون زیاده‌روی ظاهر شود. هدف شما این است که به صورت خود حالتی طبیعی بدهید.

رژ لب برای پوست زیتونی

در حالی که می توانید کاملاً هر رنگ رژ لبی را که رویای آن را می بینید، تکان دهید، اما در مورد رنگ های پوست زیتونی (در واقع، هر رنگ پوستی) چیزی خاص در مورد لب های قرمز تند وجود دارد. یک رژ لب قرمز تند چیلی می تواند برای شما مناسب باشد. سایه های لب توت روی رنگ پوست زیتونی نیز خیره کننده به نظر می رسند و کنتراست خوبی ایجاد می کنند.

بهترین آرایش ها برای پوست زیتونی

سخن آخر

سعی کرده ایم در این مطلب تمام آنچه باید برای آرایش بهتر پوست های زیتونی بدانید را بیاوریم. نظر خود را با ما در میان بگذارید. همچنین بخوانید: نحوه انتخاب هایلایتر مناسب برای رنگ پوست

2rokh...
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 155 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 21:49

چند ایده رنگ موی شاه بلوطی

چند ایده رنگ موی شاه بلوطی : افزودن رنگ شاه بلوطی به موهای قهوه ای یک راه عالی برای تقویت گرما و جلوه موهای شما است و این رنگ یک رنگ موی عالی برای افرادی ست که به دنبال سبزه شدن چهره خود هستند. در 2رخ همراه ما باشید با چند ایده رنگ موی شاه بلوطی:

قهوه ای شاه بلوطی کلاسیک

اگر دوست دارید یک رنگ موی یکدست داشته باشید، نمی توانید با یک سایه شاه بلوطی کلاسیک اشتباه کنید. ذاتاً روشن است، به این معنی که کسل کننده به نظر نمی رسد.

چند ایده رنگ موی شاه بلوطی

 

2rokh...ادامه مطلب
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 21:49

چطور روند پیری زودرس را کاهش دهیم؟

چطور روند پیری زودرس را کاهش دهیم؟ محصولات حاوی ویتامین A، از جمله رتینول و رتین A، "استانداردهای طلایی" برای پیری زودرس پوست نامیده شده اند که می تواند جوانی، نرمی، لطافت و سلامتی را افزایش دهد.

4 ترکیب ضد پیری زودرس برای مراقبت از پوست

بسیاری از محصولات مراقبت از پوست در حال حاضر در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی موجود است که اغلب حاوی انواع مواد ضد پیری زودرس هستند. متأسفانه گاهی ممکن است گمراه شوید و حتی شک کنید که آیا این محصولات واقعاً تأثیر خوبی دارند یا خیر.

در اینجا برخی از محصولات و ترکیبات ضد پیری که اثرات شناخته شده و مثبتی بر روی پوست دارند آورده شده است:

هیالورونیک اسید

این ترکیب طبیعی به نام HA در اکثر بافت های بدن وجود دارد و غلظت بالایی از آن در پوست یافت می شود. اسید هیالورونیک باعث انعطاف پذیری پوست می شود و به حفظ نرمی، لطافت و رطوبت آن کمک می کند. تحقیقات روی این ترکیب نشان داده است که اسید هیالورونیک خاصیت ضد پیری نیز دارد

ویتامین سی

چطور روند پیری زودرس را کاهش دهیم؟

 

2rokh...ادامه مطلب
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 21:48

قوانین کلی تمیز کردن ابرو مانند یک حرفه ای چگونه است؟

قوانین کلی تمیز کردن ابرو مانند یک حرفه ای چگونه است؟ فرقی نمی کند که ابروهای شما به طور طبیعی پرپشت یا خوش‌حالتند باشند یا ابروهای کم عمق و نامرتب داشته باشید، با این حال اگر ابروهای خود را به درستی و حرفه ای فرم دهید، مطمئن باشید که از نتیجه نهایی راضی خواهید بود. بنابراین اگر در مرتب نگه داشتن ابروهای خود مشکل دارید یا نمی توانید آنها را به شکل متقارن به شکل دلخواه خود در آورید شاید وقت آن رسیده است که از آنها کمک بگیرید.

با یادگیری روش ها و تکنیک های مناسب برای فرم دادن به ابروهای خود می توانید بهترین مدلی را طراحی کنید که بیشترین هماهنگی را با فرم صورت شما دارد.

بنابراین قبل از برداشتن موچین و قیچی و کوتاه کردن ابروها، ابتدا کمی وقت بگذارید و این راهنمای کوتاه کردن ابرو خانگی را تا انتها بخوانید تا ابروهای خود را با دانش و مهارت بهتر فرم دهید.

از مناسب ترین شکل ابرو گرفته تا فرم صورت شما تا بهترین ابزارهای مرتب کردن ابرو که می توانید تهیه کنید، همه و همه در ادامه این مقاله با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

قوانین کلی تمیز کردن ابرو مانند یک حرفه ای چگونه است؟

 

2rokh...ادامه مطلب
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 21:47

آموزش ترمیم کردن آرایش ماسیده

آموزش ترمیم کردن آرایش ماسیده : ممکن است بعد از تمام کردن کارهای میکاپتان متوجه شوید که آرایشتان دلمه شده و ماسیده و زیر نور خورشید به شدت مشخص است. این اتفاق ممکن است برای همه اتفاق بیفتد، در این مقاله همراه ما باشید تا بدون نیاز به پاک کردن آرایش ، آرایش ماسیده تان را درست کنید:

دلیل ماسیده شدن آرایش چیست؟

احتمالا یک دلیل ساده وجود دارد. یکی از عوامل اصلی این اشتباه آرایش، استفاده بیش از حد از محصول است. ممکن است به این دلیل از لوازم آرایش به مقدار زیاد استفاده می کنید که مطمئن شوید که صورت خود را با پوششی یکنواخت صاف می کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که باید در مورد فونداسیون آرایشی زیاده روی کنید. 

چه از برس آرایشی، چه از بلندر آرایشی یا انگشتانتان برای کامل کردن پوست صورت خود استفاده کنید، مطمئن شوید که مقدار کمی کرم پودر را در یک زمان ترکیب می‌کنید تا بیش از حد به نظر نرسید. وقتی صحبت از نحوه درست استفاده از فونداسیون می شود، فقط به یاد داشته باشید که کمتر بهتر است، همیشه می توانید در صورت نیاز بیشتر اضافه کنید.

از دیگر دلایل ماسیدن آرایش می‌توان به خشکی پوست، لایه‌بندی درست آرایش نکردن و استفاده نکردن از محصولات مراقبت از پوست مناسب اشاره کرد. پرهیز از لایه برداری یکی دیگر از عواملی است که می تواند باعث پوکی پوست شود. همیشه مطمئن شوید که پوست خود را با لایه برداری و مرطوب کردن آماده می کنید تا آرایش به نرمی انجام شود.

مطلب مرتبط: علت اصلی ماسیده شدن آرایش روی پوست چیست؟

4 نکته برای درست کردن پایه آٰرایش برای عدم ماسیدن

در اینجا سه ​​راه برای جلوگیری از ماسیدن آرایش آمده است:

1. روغن اضافی را از پوستتان پاک کنید

اگر پوست چربی دارید حتما ورق خشک کن آرایش به همراه داشته باشید. هنگامی که متوجه شدید آرایش شما در حال ماسیدن است یا پوست شما براق به نظر می رسد، به آرامی با یک ورق خشک کن آن را پاک کنید.

2. اصلاح با بلندر آرایشی

یک بلندر یا اسفنج آرایشی می تواند به نرم شدن آرایش شما کمک کند.

یک مخلوط کن آرایش مرطوب را بردارید - نه خیس، بنابراین مطمئن شوید که آب اضافی آن را بگیرید - و شروع به دستکاری کنید.

اسفنج خود را زیر کمی آب بکشید، آن را بچرخانید، سپس آن را روی پوست خود در هر جایی که آرایشتان به نظر می رسد، فشار دهید.

4. با بخار آرایش ماسیده یا ترک خورده را نرم کنید.

جای تعجب نیست که بخار می تواند به شل شدن سفت و چسبیده روی آرایش کمک کند. ممکن است واقعاً غیرعادی به نظر برسد.

یک قابلمه کوچک آب را بجوشانید. وقتی آب به اندازه‌ای داغ شد که بخار منتشر کند، آن را در یک کاسه قرار دهید و با احتیاط اجازه دهید بخار به سمت صورت‌تان بچرخد تا به شل شدن مقداری از آن کمک کند.

5 راه برای جلوگیری از آرایش ماسیده

این پنج راه را برای جلوگیری از ماسیدن آرایش به طور کلی بررسی کنید.

1. در گام های آرایشی عجله نکنید

اگر کرم پودر شما اغلب میماسد، مشکل ممکن است در واقع به روتین مراقبت از پوست شما مرتبط باشد. پس از استفاده از مرطوب کننده، مهم است که مستقیماً به استفاده از فونداسیون نپردازید.

در عوض، قبل از هرکاری ، یک یا دو دقیقه به لوسیون‌ها و کرم‌های صورت بدهید تا خشک شوند. و فراموش نکنید که از پرایمر صورت استفاده کنید، که به شما کمک می کند یک پایه صاف ایجاد کنید و از پوشش ماسیده جلوگیری کنید.

2. زیرسازی مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید.

برخی از فونداسیون ها بیشتر از بقیه مستعد ابتلا به پوکی هستند. اگر فکر می‌کنید فرمولی که استفاده می‌کنید می‌تواند برای ظاهر خراب آرایش شما مقصر باشد، وقت آن است که به گزینه‌ای سبک وزن بروید. 

آموزش ترمیم کردن آرایش ماسیده

همچنین به نحوه نمایش یک فرمول روی نوع پوست خود توجه داشته باشید. اگر پوست خشکی دارید، ممکن است بخواهید از فونداسیون های پودری خاصی که لکه های خشک را برجسته تر نشان می دهند و به حالت بی حسی کمک می کند، اجتناب کنید.

3. از ابزارهای مناسب استفاده کنید

نحوه استفاده از آرایشتان مهم است. به جای استفاده از انگشتانتان، توصیه می‌کنیم از یک برس مخصوص فونداسیون یا مخلوط‌کن آرایشی استفاده کنید تا ظاهری صاف و بدون کیک داشته باشید.

4. از کانسیلر ضد آب استفاده کنید

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​کانسیلر نیز می تواند بماسد. آرایش معمولاً در طول روز کم‌کم بی کیفیت به نظر می رسد، زیرا کرم پودر و کانسیلر شما شروع به ایجاد خطوط کرده و تغییر می‌دهند. به همین دلیل، استفاده از کانسیلر ضد آب که مطمئناً در جای خود باقی می ماند، ضروری است.

5. از یک دست آرایش سبک استفاده کنید

علت شماره یک آرایش کیکی لایه بندی بیش از حد محصول است. افراد زیادی هستند که که مستقیماً روی صورت خود کانسیلر می زنند. سعی کنید از دست خود به عنوان یک پالت استفاده کنید و سپس شروع به دستکاری محصول روی صورت خود کنید.

توصیه او این است که هنگام آرایش صورت، از یک دست آرایش سبک استفاده کنید، زیرا کمی کرم پودر، کانسیلر و پودر صورت تاثیر بسزایی در آرایش صورت دارد. «اگر از یک محصول واقعاً خوب استفاده می‌کنید، بازدهی خوبی خواهد داشت، بنابراین لزوماً نیازی به جبران بیش از حد آن با استفاده بیش از حد از آن ندارید.»

سخن نهایی:

در نتیجه این مطالب از موارد سبک استفاده کنید و اجازه ندهید مواد آرایشی زیاد روی پوست شما جمع شوند. پوست خود را مرطوب کنید و به موقع از لوازم آرایشی استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید: پوشاندن لک و تیرگی پوست با آرایش

2rokh...
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 136 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 21:46

زمان استفاده از محصولات حاوی رتینول

زمان استفاده از محصولات حاوی رتینول : در لیست سوالاتی که راجع به مراقبت از پوست پرسیده می شود، این سوال که رتینول را قبل از مرطوب کننده استفاده کنیم یا بعد از آن؟ جزو اصلی ترین سوالات است. اگر شما هم این سوال را دارید همراه ما باشید تا رمان استفاده از آن را به شما بگوییم:

از رتینول قبل یا بعد از مرطوب کننده استفاده کنیم؟ کدام بهتر است؟

هیچ قانون سخت و سریعی در مورد استفاده از رتینول یا مرطوب کننده در ابتدا وجود ندارد. ترتیبی که باید آن را اعمال کنید به محصول واقعی شما بستگی دارد. رتینول را می‌توان در انواع فرمول‌های مختلف، مانند کرم‌های رتینول و سرم‌های رتینول گنجاند، و نحوه استفاده از آنها متفاوت است.

قانون کلی این است که از یک محصول رتینول مانند سایر محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید. در حالی که نمی‌توانیم به شما پاسخی بی‌هدف بدهیم که آیا باید همیشه رتینول را قبل یا بعد از مرطوب‌کننده استفاده کنید، کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که بر اساس نوع محصول، زمان استفاده از رتینول را تجزیه کنیم.

در اینجا راهنمای آسان برای انجام استفاده از رتینول در روتین مراقبت از پوست آمده است.

چه زمانی از یک پاک کننده حاوی رتینول استفاده کنیم؟

پاکسازی اولین گام از هر روتین مراقبت از پوست است، و اگر پاک کننده ای با فرمول رتینول داشته باشید، صادق است. صورت و دست های خود را خیس کنید، سپس پاک کننده را روی پوست خود ماساژ دهید. با آب ولرم بشویید.

بیشتر بخوانیم: همه چیز درباره ی میسلار واتر

زمان استفاده از سرم حاوی رتینول

برای استفاده صحیح از سرم با رتینول، پس از تمیز کردن و قبل از مرطوب کننده، آن را روی پوست تمیز پخش کنید. سرم شما ضخامت کمتری نسبت به مرطوب کننده شما خواهد داشت، که این همان چیزی است که ترتیب استفاده را تعیین می کند.

برای استفاده از سرم شب رتینول خالص، دو تا سه قطره را روی پوست تازه تمیز و خشک شب بمالید و سپس مرطوب کننده خود را استفاده کنید.

چه زمانی از مرطوب کننده حاوی رتینول استفاده کنیم؟

اگر از مرطوب‌کننده‌های فرموله شده با رتینول، استفاده می‌کنید، استفاده از آن مشابه مرطوب‌کننده معمولی شما خواهد بود. تمیز کنید، هر سرم را در روتین خود بگنجانید، سپس مرطوب کننده خود را لایه لایه استفاده کنید. در این مورد، شما مراحل جداگانه رتینول و مرطوب کننده ندارید - شما دو مرحله را در یک مرحله انجام میدهید.

چه زمانی از کرم دور چشم حاوی رتینول استفاده کنیم؟

کرم دور چشم یا درمان دور چشم باید مانند سایر محصولات مراقبت از پوست شما به ترتیب از نازک ترین تا ضخیم ترین تراکم استفاده شود. فرمول حاوی رتینول، به دلیل قوی بودن آن، باید بعد از سرم و قبل از مرطوب کننده استفاده شود.

آن را در نقاط کوچک اطراف چشم خود بمالید. سپس با انگشت حلقه به آرامی ضربه بزنید تا کاملا جذب پوست شود. با ناحیه چشم خود را با ظرافت رفتار کنید، زیرا زبری بیش از حد می تواند به ایجاد خطوط ریز کمک کند - و احتمالاً یکی از دلایلی است که در وهله اول به سراغ کرم دور چشم با رتینول رفته اید.

زمان استفاده از محصولات حاوی رتینول

مطلب مرتبط: نحوه صحیح استفاده از کرم دور چشم را بدانید

کلام نهایی:

همانطور که مشاهده کردید زمان استفاده از رتینول کاملا بستگی به نوع محصول دارد، اما در نتیجه لوازم مراقبت پوست خود را با توجه به ضخامت و سنگینی آنها از سبک و نازک به سنگی استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب راهنمای خرید یک کانسیلر مناسب + کانسیلر چیست؟ را بخوانید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

2rokh...
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 21:44

عادت هایی که باعث پیری پوست میشوند

عادت هایی که باعث پیری پوست میشوند : این روزها بحث جوانسازی پوست و پیشگیری از چین و چروک و علائم پیری یکی از بحث برانگیزترین مسائل زیبایی است. این در حالی است که تاکنون صدها نوع محصول مانند کرم، سرم، ژل و ... در صنعت زیبایی تولید و عرضه شده است که تاثیر بسیاری از این محصولات به قدری شگفت انگیز است که نمی توان به راحتی از تاثیر آن ها گذشت.

اما بیشتر از استفاده از محصولات جوان کننده و ضد پیری می تواند پیری پوست شما را به تعویق بیندازد، رعایت عادات و روتین های مراقبت روزانه که کیفیت سلامت پوست شما را تعیین می کند.

عادت هایی که باعث پیری پوست میشوند

 

2rokh...ادامه مطلب
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 120 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 21:43

میکاپ براق و معمولی برای روزهای گرم تابستان

میکاپ براق و معمولی برای روزهای گرم تابستان :در دنیای مد امسال ، براق و شاینی بودن نقش اول را دارند.ترند براق بودن از انواع پارچه و اکسسوری تا مدل مو و آرایش هم چنان روی بورس است و جذاب. اگر خاطرتان باشد در بحث مرور ترندهای سال 2021 در مورد جذابیت و ترندی شدن براق ها با هم صحبت کردیم.این سبک از میکاپ براق و آرایش صورت با هاله صدفی که چند سال پیش با تکنیک آرایش کیم کارداشیان مشهور شد و امروزه بسیار گسترده شده است ، "استروبینگ " نام دارد.

میکاپ براق و معمولی برای روزهای گرم تابستان

2rokh...ادامه مطلب
ما را در سایت 2rokh دنبال می کنید

برچسب : میکاپ براق و معمولی برای روزهای گرم تابستان ,آموزش آرایش صورت ساده و زیبا,آرایش ساده زنانه,آرایش ساده چشم , ارایش صورت ساده ولی زیبا, نویسنده : zahra 2rokh بازدید : 251 تاريخ : دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 5:35